Στον… αέρα αναμένεται να μείνουν χιλιάδες οδηγοί, συμβεβλημένοι με την ΕΛΠΑ, καθώς η εταιρεία οδικής βοήθειας...αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα και κινδυνεύει με οριστικό κλείσιμο. Τα χρέη της προς το Δημόσιο αλλά και τρίτους ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και το γεγονός ότι δεν μπορεί να αντεπεξέλθει εγείρει ερωτήματα για τη βιωσιμότητά της.
Το απόγευμα της Τετάρτης, οπότε και πραγματοποιήθηκε γενική συνέλευση παρουσία περίπου 25 ατόμων, ειπώθηκαν πάρα πολλά τόσο από τα μέλη όσο και από τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ, Γιώργο Γκουρτσούλη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της zougla.gr, ακούστηκε ότι η εταιρεία οδεύει προς το λουκέτο και μάλιστα από τα χείλη του ίδιου του προέδρου. «Το Δ.Σ. δεν αναλαμβάνει την ευθύνη του κλεισίματος. Περιμένουν το κράτος για να μην τους πάρει το προσωπικό στο κυνήγι» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια μέλους της λέσχης.
Αυτήν τη φορά δεν υπάρχει σωσίβιο…
«Η ΕΛΠΑ έχει ημερομηνία λήξης. Ακούγεται ότι θα κλείσει εδώ και έξι μήνες, αλλά τώρα τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα. Μπορεί να περιμένουν τον διακανονισμό από το κράτος, αλλά και πάλι οι δόσεις θα είναι τόσο μεγάλες, που δεν θα μπορεί να αντεπεξέλθει. Δυστυχώς, δεν υπάρχει αυτήν τη φορά σωσίβιο και το ξέρουν και αυτοί…» δήλωσε στη zougla.gr άλλο μέλος, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Την ίδια ώρα, σημειώθηκε φραστικό επεισόδιο με πρωταγωνιστές τον Μάριο Σταφυλοπάτη (μέλος του Δ.Σ.) και τον πρόεδρο Γιώργο Γκουρτσούλη, με τον πρώτο να ζητεί επίμονα να λάμψει η αλήθεια και να δουν το φως της δημοσιότητας όλα τα… παράξενα έξοδα που έχουν γίνει. Από εκεί και πέρα, εντύπωση προκάλεσε η στάση του πρώην προέδρου Βασίλη Δεσποτόπουλου, ο οποίος τήρησε σιγήν ιχθύος. Τέλος, εύλογα γεννάται το ερώτημα για το τι θα γίνει με τους 1.000 εργαζομένους της ΕΛΠΑ (σε όλη την Ελλάδα) τόσο στην οδική βοήθεια όσο και σε άλλους τομείς
Το απόγευμα της Τετάρτης, οπότε και πραγματοποιήθηκε γενική συνέλευση παρουσία περίπου 25 ατόμων, ειπώθηκαν πάρα πολλά τόσο από τα μέλη όσο και από τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ, Γιώργο Γκουρτσούλη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της zougla.gr, ακούστηκε ότι η εταιρεία οδεύει προς το λουκέτο και μάλιστα από τα χείλη του ίδιου του προέδρου. «Το Δ.Σ. δεν αναλαμβάνει την ευθύνη του κλεισίματος. Περιμένουν το κράτος για να μην τους πάρει το προσωπικό στο κυνήγι» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια μέλους της λέσχης.
Αυτήν τη φορά δεν υπάρχει σωσίβιο…
«Η ΕΛΠΑ έχει ημερομηνία λήξης. Ακούγεται ότι θα κλείσει εδώ και έξι μήνες, αλλά τώρα τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα. Μπορεί να περιμένουν τον διακανονισμό από το κράτος, αλλά και πάλι οι δόσεις θα είναι τόσο μεγάλες, που δεν θα μπορεί να αντεπεξέλθει. Δυστυχώς, δεν υπάρχει αυτήν τη φορά σωσίβιο και το ξέρουν και αυτοί…» δήλωσε στη zougla.gr άλλο μέλος, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Την ίδια ώρα, σημειώθηκε φραστικό επεισόδιο με πρωταγωνιστές τον Μάριο Σταφυλοπάτη (μέλος του Δ.Σ.) και τον πρόεδρο Γιώργο Γκουρτσούλη, με τον πρώτο να ζητεί επίμονα να λάμψει η αλήθεια και να δουν το φως της δημοσιότητας όλα τα… παράξενα έξοδα που έχουν γίνει. Από εκεί και πέρα, εντύπωση προκάλεσε η στάση του πρώην προέδρου Βασίλη Δεσποτόπουλου, ο οποίος τήρησε σιγήν ιχθύος. Τέλος, εύλογα γεννάται το ερώτημα για το τι θα γίνει με τους 1.000 εργαζομένους της ΕΛΠΑ (σε όλη την Ελλάδα) τόσο στην οδική βοήθεια όσο και σε άλλους τομείς
.
Τι γίνεται με το ράλι Ακρόπολις
Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι τι θα γίνει με τη διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις, που μετρά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών και βρίσκεται υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ. Το πιο πιθανό είναι να αναλάβει την ευθύνη της διεξαγωγής του η ΓΓΑ (Γενική Γραμματεία Αθλητισμού). Εκπρόσωποι της ΓΓΑ, μάλιστα, θα έρθουν σε επαφή και με τις Ομοσπονδίες άλλων χωρών, προκειμένου να υπάρξει αναγνώριση από τη FIA.
ΠΗΓΗ
Τι γίνεται με το ράλι Ακρόπολις
Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι τι θα γίνει με τη διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις, που μετρά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών και βρίσκεται υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ. Το πιο πιθανό είναι να αναλάβει την ευθύνη της διεξαγωγής του η ΓΓΑ (Γενική Γραμματεία Αθλητισμού). Εκπρόσωποι της ΓΓΑ, μάλιστα, θα έρθουν σε επαφή και με τις Ομοσπονδίες άλλων χωρών, προκειμένου να υπάρξει αναγνώριση από τη FIA.
ΠΗΓΗ