Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Γιούνκερ: «Η Ελλάδα είναι και δικιά μου, όταν δέχτηκε επίθεση ήμουν εκεί»



Για την αγάπη που τρέφει για την Ελλάδα μίλησε στην αρχή της διάλεξης του ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Ζαν Κλοντ Γιούνκερ. «Η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη, ίσως θα πρέπει να πούμε ότι η Ευρώπη ανήκει στην Ελλάδα...
Αισθάνομαι, με τις γνώσεις που έχω, με την παιδεία που έχω και με την αγάπη που έχω προς την Ελλάδα συνιδιοκτήτης και εγώ αυτής της Ελλάδας που αγαπώ» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιούνκερ και συμπλήρωσε «Όταν η Ελλάδα δέχθηκε μια επίθεση άσεμνη και δηλητηριώδη, και ήμουν εκεί για να την υπερασπιστώ … Η Ελλάδα είναι και δικιά μου» Ο κ. Γιουνκέρ χαρακτήρισε τα προβλήματα τα οποία αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει η Ελλάδα από την έναρξη της κρίσης «τραγικά και δραματικά», σημειώνοντας ότι δε μπορούν να εξεταστούν έξω από το ευρωπαϊκό πλαίσιο. Ο πρώην επικεφαλής του Eurogroup παραδέχτηκε ότι κάποιοι επιδίωκαν την αποχώρηση της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, ενώ δεν παρέλειψε να στρέψει τα βέλη του προς πάσα κατεύθυνση, επισημαίνοντας ότι το λάθος ήταν ότι «στην περίπτωση της ελληνικής οικονομίας ακούσαμε τους γκουρού της αγοράς». Ωστόσο έστειλε ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας, επισημαίνοντας ότι η χώρα έχει πολλές πιθανότητες να ανακάμψει και να βγει στις αγορές το 2014.

Print Friendly and PDF

Σκάστε τις φούσκες!