Το γνωστό λαδολέμονο που είναι το «δεξί χέρι» της νοικοκυράς και το βάζεις από την βραστή πατάτα, τα κρέατα, τα ψάρια, τις σαλάτες μέχρι και στο κέικ, με ελαιόλαδο και άρωμα λεμονιού, ο Γιάννης Ανδρεαδάκης το έβαλε σε μπουκάλι και μάλιστα κεραμικό και το στέλνει με τους τόνους στη ....Γερμανία τα τελευταία δύο χρόνια.
Το λεμόνι δεν είναι το μόνο που μπήκε σε μπουκάλι. Μπήκε και το θυμάρι, το δενδρολίβανο, η ρίγανη, το σκόρδο και η πάπρικα. Οι Γερμανοί προτιμούν ελαιόλαδο με άρωμα λεμονιού, οι νότιες χώρες ελαιόλαδο με ρίγανη, θυμάρι και δεντρολίβανο και οι βόρειες λατρεύουν το ελαιόλαδο που έχει σκόρδο και πάπρικα.
Τώρα το γιατί το λεμόνι και ο ελαιόκαρπος έγιναν «ένα» από τη στιγμή της άλεσης, το εξηγεί στο MadeinCreta ο 29χρονος Γιάννης Ανδρεαδάκης που αν και σπούδασε οικονομικά αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του, στην εταιρία τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου που ήδη είχε στήσει.
Πριν έξι χρόνια πήγα σε μια διεθνή έκθεση ελαιολάδου. Παρατήρησα ένα λάδι από την τοσκάνη που ήταν διαυγέστατο αλλά δεν είχε γεύση ελαιολάδου αλλά λεμονιού. Οι Ιταλοί σε αυτά είναι πρωτοπόροι, άλλωστε, κι αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται με το χώρο. Η ιδέα του μου άρεσε και σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο. Μερικά χρόνια μετά το επιχειρήσαμε για να αυξήσουμε και τους κωδικούς μας στην Κρητίδα (Critida).
Αν και οι πωλήσεις μας πήγαιναν καλά - συνολικά διακινούμε 240 τόνους έξτρα παρθένου ελαιολάδου εκ των οποίων οι 60 τόνοι είναι βιολογικό - σκεφτήκαμε ότι για να σταθούμε στην αγορά και τον ανταγωνισμό έπρεπε να βγούμε με νέα προϊόντα, χωρίς να φύγουμε από το αντικείμενό μας, γι'αυτό και προχωρήσαμε και στην τυποποίηση αρωματικού λάδι με άρωμα Κρήτης κυρίως".
Πριν το προϊόν βγει στην αγορά έγινε ο πειραματισμός και δειγματίστηκαν μόνο δυο τόνοι ελαιολάδου με λεμόνι. Η ανταπόκριση οδήγησε και στην μεγαλύτερη ποσότητα.
Μόνο στη Γερμανία, σε μια σεζόν, έφυγαν 8 τόνοι έξτρα παρθένου και βιολογικού με άρωμα λεμόνι ενώ η συσκευασία από τα 250 ml στο απλό μπουκάλι έγινε 500 ml και το προϊόν τοποθετήθηκε σε κεραμικό μπουκάλι.
Εξαγωγές αρωματικού ελαιολάδου γίνονται στον Καναδά, το Ντουμπάι, τη Βραζιλία, τη Σουηδία τη Νορβηγία, τη Δανία, τη Ρωσία και τη Γερμανία. Κάθε χώρα επιλέγει το ελαιόλαδο που ... θέλει με βάση τις δικές της διατροφικές συνήθειες.
Τα αποτελέσματα των πωλήσεων τους έχουν ενθαρρύνει καθώς κάθε χρόνο είναι και λίγο καλύτερα ενώ ο κ. Ανδρεαδάκης δεν κρύβει ότι ούτε ο ίδιος δεν περίμενε να πάει τόσο καλά το Delicatessen και με πρώτη αγορά αυτή της Γερμανίας, στο λαδολέμονο.
Η εταίρεια συνεργάζεται με δεκάδες παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους, από όλη την Κρήτη για να καλύψει τις αναγκαίες ποσότητες, συνεργασία υπάρχει και με παραγωγούς για το λεμόνι, ενώ και όλα τα αρωματικά είναι από το νησί.αρωματικό ελαιόλαδο κρητης Κρητίδα Critida λεμόνι αρωματικά φυτά Γιάννης Ανδρεαδάκης
«Όλα τα αρωματικά φυτά που χρησιμοποιούμε προέρχονται από την Κρήτη, είναι πιστοποιημένα και τα προμηθευόμαστε από την εταιρία Ίνατος. Σε όλα τα προϊόντα που έχουν βότανα, το ελαιόλαδο είναι σε ποσοστό 96% και τα βότανα σε ποσοστό 4%».
Όσον αφορά στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας προτιμήθηκαν οι μεγάλες ποσότητες και οι λογικές τιμές παρά το αντίστροφο.
«Εμείς θέλαμε να βγούμε μαζικά προς τα έξω να γίνουμε γνωστοί και να σταθούμε στον ανταγωνισμό» σημείωσε ο κ. Γιάννης Ανδρεαδάκης. Πηγή Κορίνα Καφετζοπούλου madeincreta.gr
Το λεμόνι δεν είναι το μόνο που μπήκε σε μπουκάλι. Μπήκε και το θυμάρι, το δενδρολίβανο, η ρίγανη, το σκόρδο και η πάπρικα. Οι Γερμανοί προτιμούν ελαιόλαδο με άρωμα λεμονιού, οι νότιες χώρες ελαιόλαδο με ρίγανη, θυμάρι και δεντρολίβανο και οι βόρειες λατρεύουν το ελαιόλαδο που έχει σκόρδο και πάπρικα.
Τώρα το γιατί το λεμόνι και ο ελαιόκαρπος έγιναν «ένα» από τη στιγμή της άλεσης, το εξηγεί στο MadeinCreta ο 29χρονος Γιάννης Ανδρεαδάκης που αν και σπούδασε οικονομικά αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του, στην εταιρία τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου που ήδη είχε στήσει.
Πριν έξι χρόνια πήγα σε μια διεθνή έκθεση ελαιολάδου. Παρατήρησα ένα λάδι από την τοσκάνη που ήταν διαυγέστατο αλλά δεν είχε γεύση ελαιολάδου αλλά λεμονιού. Οι Ιταλοί σε αυτά είναι πρωτοπόροι, άλλωστε, κι αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται με το χώρο. Η ιδέα του μου άρεσε και σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο. Μερικά χρόνια μετά το επιχειρήσαμε για να αυξήσουμε και τους κωδικούς μας στην Κρητίδα (Critida).
Αν και οι πωλήσεις μας πήγαιναν καλά - συνολικά διακινούμε 240 τόνους έξτρα παρθένου ελαιολάδου εκ των οποίων οι 60 τόνοι είναι βιολογικό - σκεφτήκαμε ότι για να σταθούμε στην αγορά και τον ανταγωνισμό έπρεπε να βγούμε με νέα προϊόντα, χωρίς να φύγουμε από το αντικείμενό μας, γι'αυτό και προχωρήσαμε και στην τυποποίηση αρωματικού λάδι με άρωμα Κρήτης κυρίως".
Πριν το προϊόν βγει στην αγορά έγινε ο πειραματισμός και δειγματίστηκαν μόνο δυο τόνοι ελαιολάδου με λεμόνι. Η ανταπόκριση οδήγησε και στην μεγαλύτερη ποσότητα.
Μόνο στη Γερμανία, σε μια σεζόν, έφυγαν 8 τόνοι έξτρα παρθένου και βιολογικού με άρωμα λεμόνι ενώ η συσκευασία από τα 250 ml στο απλό μπουκάλι έγινε 500 ml και το προϊόν τοποθετήθηκε σε κεραμικό μπουκάλι.
Εξαγωγές αρωματικού ελαιολάδου γίνονται στον Καναδά, το Ντουμπάι, τη Βραζιλία, τη Σουηδία τη Νορβηγία, τη Δανία, τη Ρωσία και τη Γερμανία. Κάθε χώρα επιλέγει το ελαιόλαδο που ... θέλει με βάση τις δικές της διατροφικές συνήθειες.
Τα αποτελέσματα των πωλήσεων τους έχουν ενθαρρύνει καθώς κάθε χρόνο είναι και λίγο καλύτερα ενώ ο κ. Ανδρεαδάκης δεν κρύβει ότι ούτε ο ίδιος δεν περίμενε να πάει τόσο καλά το Delicatessen και με πρώτη αγορά αυτή της Γερμανίας, στο λαδολέμονο.
Η εταίρεια συνεργάζεται με δεκάδες παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους, από όλη την Κρήτη για να καλύψει τις αναγκαίες ποσότητες, συνεργασία υπάρχει και με παραγωγούς για το λεμόνι, ενώ και όλα τα αρωματικά είναι από το νησί.αρωματικό ελαιόλαδο κρητης Κρητίδα Critida λεμόνι αρωματικά φυτά Γιάννης Ανδρεαδάκης
«Όλα τα αρωματικά φυτά που χρησιμοποιούμε προέρχονται από την Κρήτη, είναι πιστοποιημένα και τα προμηθευόμαστε από την εταιρία Ίνατος. Σε όλα τα προϊόντα που έχουν βότανα, το ελαιόλαδο είναι σε ποσοστό 96% και τα βότανα σε ποσοστό 4%».
Όσον αφορά στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας προτιμήθηκαν οι μεγάλες ποσότητες και οι λογικές τιμές παρά το αντίστροφο.
«Εμείς θέλαμε να βγούμε μαζικά προς τα έξω να γίνουμε γνωστοί και να σταθούμε στον ανταγωνισμό» σημείωσε ο κ. Γιάννης Ανδρεαδάκης. Πηγή Κορίνα Καφετζοπούλου madeincreta.gr