Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Για να γελάσουμε…



-Δεν ξέρω τι μου φταίει. Θες να παντρευτούμε και να μου φταις εσύ για όλα;

- Έχεις κάτι να πιούμε; – Νερό. – Κάτι πιο σκληρό; – Παγάκια.



- Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια θα ήμασταν .....υπερδύναμη.

- Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα.

- Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.

- Πάω να πάρω οικογενειακό παγωτό και πατατάκια, έχω κόσμο !! Θα τα φάω μόλις φύγουν ….



- Ρε συ η βρύση μου βγάζει νερό…
- Και τι θα έπρεπε να βγάζει..??
- Κρίνοντας από τον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ… λευκό ημίγλυκο Χατζημιχάλη!!!

- Πάει ο άλλος και βάζει κοτσαδόρο στο Smart, τι θα τραβήξεις παλλικάρι μου ? το καροτσάκι του super market ?!?!?

-Ο αδελφός μου έπιασε δουλειά εκεί που φτιάχνουν κάτι σοκολάτες, δε θυμάμαι ακριβώς…
-Toblerone?
-Ε τι τσάμπα δουλεύει??



- Όταν προλαβαίνω το μπρίκι με τον ελληνικό 1” πριν χυθεί, νιώθω λες και απενεργοποίησα εκρηκτικό μηχανισμό σε χολυγουντιανή παραγωγή!

- Τρώω μόνο μαύρο ψωμί…
Ή τέλος πάντων, αυτό το χρώμα που παίρνει, όταν είναι γεμάτο μερέντα!!

- Ο άνθρωπος έφτασε στην Αρη, τα κομπιούτερ κάνουν όλες τις δουλειές,
η τεχνολογία είναι στα ύψη και όμως…το Ζβάν ανοίγει ακόμα με κλειδάκι που αν σπάσει,
η κονσέρβα δεν ανοίγει ούτε με κομπρεσέρ.



- Όταν κρατάω σοκολάτα ακούω δύο φωνές. H μια μου λέει “Φάτην!!!!”
και η άλλη μου λέει..”Την άκουσες τι είπε, φάτην!!!”

- H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες. Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.


πηγη
Print Friendly and PDF

Σκάστε τις φούσκες!