Δείτε απίστευτα βίντεο και φωτογραφίες από το… υποβρύχιο που
αναδύθηκε στην πλατεία Ντουόμο – Καταστροφές σε αυτοκίνητα, κινδύνευσαν
άνθρωποι – Τι δήλωσε ο κυβερνήτης και οι αυτόπτες μάρτυρες;
Πανικός επικράτησε στην καρδιά του Μιλάνο, λίγα μέτρα από τον επιβλητικό Καθεδρικό ναό Ντουόμο, σύμβολο της ιταλικής πρωτεύουσας της μόδας, όταν το οδόστρωμα στην οδό Μερκάντι άρχισε να εμφανίζει ρωγμές.
Γύρω στις οκτώ το πρωί ένας εκκωφαντικός θόρυβος προερχόμενος από τα έγκατα της γης τρομοκράτησε τους περαστικούς που πανικόβλητοι έτρεχαν δεξιά και αριστερά.
Το δάπεδο σκίστηκε στα δύο και η κορυφή ενός υποβρυχίου με την επιγραφή #L1F3 εμφανίστηκε, παρασύροντας παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Από το υποβρύχιο που έπειτα από λάθος χειρισμό κατέληξε στην οδό Μερκάντι, βγήκε αποπροσανατολισμένο το προσωπικό ενώ περαστικοί κοιτούσαν το θέαμα παγωμένοι.
Μέσα σε λίγα λεπτά κατέφθασαν οχήματα της πυροσβεστικής και της ιταλικής αστυνομίας, ασθενοφόρα, όλα αυτά ενώ καπνός και σκόνη κάλυπτε το σημείο του ατυχήματος.
Σε δηλώσεις του ο κυβερνήτης του υποβρυχίου είπε ότι δεν ξέρει τι ακριβώς συνέβη, αλλά για το μόνο που μπορεί να είναι σίγουρος είναι ότι τα αυτοκίνητα που επλήγησαν είναι πλήρως καλυμμένα από την ασφαλιστική εταιρία…που σχεδίασε με κάθε λεπτομέρεια την παραπάνω εξαιρετική διαφημιστική καμπάνια.
Οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από μία καλογυρισμένη ταινία, αποδεικνύοντας ότι οι διαφημιστικές εταιρίες παρά την κρίση μπορούν να δημιουργήσουν «διαμάντια».
Έτσι, το υποβρύχιο που πήρε λάθος στροφή δεν είναι τίποτα άλλο από την προώθηση της εταιρίας Genertel e Europ Assistance που λανσάρει το πρώτο Life Park Protection Store στην Ιταλία, που αφορά σε ασφάλειες ζωής.
Η εξαιρετική προσπάθεια δε θα μπορούσε να μην γίνει ανάρπαστη, με αποτέλεσμα να κάνει τον γύρο του Διαδικτύου η ευφάνταστη καμπάνια και τα βίντεο με τις δηλώσεις του υποτιθέμενου κυβερνήτη, αλλά και το βίντεο με τις σκηνές πανικού να ταξιδέψουν σε όλους τους τόπους κοινωνικής δικτύωσης.
Πάντως, η ομάδα που βρίσκεται πίσω από την εντυπωσιακή καμπάνια αποκάλυψε ότι η ιδέα του υποβρυχίου γεννήθηκε εξαιτίας του ιδιαίτερου υδρογραφικού προφίλ της πόλης του Μιλάνο, με κανάλια, ποτάμια και ρεύματα που δημιουργεί ένα πραγματικό δίκτυο ύδρευσης, το οποίο διαπερνά ολόκληρη την πόλη.
Πηγή
Πανικός επικράτησε στην καρδιά του Μιλάνο, λίγα μέτρα από τον επιβλητικό Καθεδρικό ναό Ντουόμο, σύμβολο της ιταλικής πρωτεύουσας της μόδας, όταν το οδόστρωμα στην οδό Μερκάντι άρχισε να εμφανίζει ρωγμές.
Γύρω στις οκτώ το πρωί ένας εκκωφαντικός θόρυβος προερχόμενος από τα έγκατα της γης τρομοκράτησε τους περαστικούς που πανικόβλητοι έτρεχαν δεξιά και αριστερά.
Το δάπεδο σκίστηκε στα δύο και η κορυφή ενός υποβρυχίου με την επιγραφή #L1F3 εμφανίστηκε, παρασύροντας παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Από το υποβρύχιο που έπειτα από λάθος χειρισμό κατέληξε στην οδό Μερκάντι, βγήκε αποπροσανατολισμένο το προσωπικό ενώ περαστικοί κοιτούσαν το θέαμα παγωμένοι.
Μέσα σε λίγα λεπτά κατέφθασαν οχήματα της πυροσβεστικής και της ιταλικής αστυνομίας, ασθενοφόρα, όλα αυτά ενώ καπνός και σκόνη κάλυπτε το σημείο του ατυχήματος.
Σε δηλώσεις του ο κυβερνήτης του υποβρυχίου είπε ότι δεν ξέρει τι ακριβώς συνέβη, αλλά για το μόνο που μπορεί να είναι σίγουρος είναι ότι τα αυτοκίνητα που επλήγησαν είναι πλήρως καλυμμένα από την ασφαλιστική εταιρία…που σχεδίασε με κάθε λεπτομέρεια την παραπάνω εξαιρετική διαφημιστική καμπάνια.
Οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από μία καλογυρισμένη ταινία, αποδεικνύοντας ότι οι διαφημιστικές εταιρίες παρά την κρίση μπορούν να δημιουργήσουν «διαμάντια».
Έτσι, το υποβρύχιο που πήρε λάθος στροφή δεν είναι τίποτα άλλο από την προώθηση της εταιρίας Genertel e Europ Assistance που λανσάρει το πρώτο Life Park Protection Store στην Ιταλία, που αφορά σε ασφάλειες ζωής.
Η εξαιρετική προσπάθεια δε θα μπορούσε να μην γίνει ανάρπαστη, με αποτέλεσμα να κάνει τον γύρο του Διαδικτύου η ευφάνταστη καμπάνια και τα βίντεο με τις δηλώσεις του υποτιθέμενου κυβερνήτη, αλλά και το βίντεο με τις σκηνές πανικού να ταξιδέψουν σε όλους τους τόπους κοινωνικής δικτύωσης.
Πάντως, η ομάδα που βρίσκεται πίσω από την εντυπωσιακή καμπάνια αποκάλυψε ότι η ιδέα του υποβρυχίου γεννήθηκε εξαιτίας του ιδιαίτερου υδρογραφικού προφίλ της πόλης του Μιλάνο, με κανάλια, ποτάμια και ρεύματα που δημιουργεί ένα πραγματικό δίκτυο ύδρευσης, το οποίο διαπερνά ολόκληρη την πόλη.
Πηγή