Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Nissan BladeGlider EV: Το Μέλλον Της Αυτοκίνησης;

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο η Nissan παρουσίασε το BladeGlider, ένα ηλεκτρικό φουτουριστικό όχημα, μισό αιωρόπτερο, μισό αγωνιστικό αυτοκίνητο και 100% υπέροχο.

Εμπνευσμένο από την .....αεροδυναμική των αιωρόπτερων και το "τριγωνικό σχήμα" μιας "υψηλής απόδοσης πτέρυγας αεροσκάφους σε σχήμα δέλτα", αυτό το ηλεκτρικό όχημα δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο (με την καλή έννοια) στο δρόμο.



Το όχημα διαθέτει ένα ελαφρύ εμπρός μέρος, με μετατρόχιο (απόσταση ανάμεσα στους δύο εμπρός τροχούς) μόλις ένα μέτρο και ένα φαρδύτερο, σταθερό πίσω μέρος με σκοπό να παρέχει κορυφαία ισορροπία και αεροδυναμική, που βελτιώνουν την ευελιξία και μειώνουν την οπισθέλκουσα.



Οι σχεδιαστές της Nissan επίτηδες δεν πρόσθεσαν πτέρυγες ή υπερβολικές μετατροπές στο αμάξωμα, για να μην αυξήσουν την οπισθέλκουσα και επιβραδύνουν το αυτοκίνητο.



Το μικρό βάρος στους εμπρόσθιους τροχούς σημαίνει κατανομή βάρους 30/70 εμπρός/πίσω με αποτέλεσμα οι γρήγορες στροφές να μην είναι πρόβλημα, ενώ το πάτωμα του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ και ισχυρό ανθρακόνημα και διαμορφωμένο να παρέχει στο όχημα αρνητική άντωση. Το πάνω μέρος του σασί είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).



Το όχημα χωράει τον οδηγό και δύο επιβάτες που κάθονται σε τριγωνική διάταξη, με τους επιβάτες στο πίσω μέρος και τον οδηγό στη μέση και εμπρός. Ο τυχερός οδηγός θα έχει οπτικό πεδίο σχεδόν 360 μοιρών, με τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου να παρέχουν πληροφορίες σε οθόνες εμπρός του.
Για να μειωθεί το μέγεθος του οχήματος οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται στο χαμηλότερο σημείο του πίσω μέρους.



Η Nissan μπορεί επίσης, για πρώτη φορά, να χρησιμοποιήσει κινητήρες μέσα στους πίσω τροχούς στην τελική υλοποίηση, ώστε να αυξήσει το χώρο και να παρέχει χωριστό έλεγχο κάθε τροχού.
Και αν όλα αυτά δε σας έπεισαν, απλά κοιτάξτε τις φωτογραφίες του κόκπιτ.














Πηγή:
Print Friendly and PDF

Σκάστε τις φούσκες!