Μια διαφήμιση πρόκληση για την Ελλάδα και τους Έλληνες στο μετρό του Λονδίνου. “Οι περισσότεροι ....Γερμανοί έχουν δεύτερη ιδιοκτησία . Λέγεται Ελλάδα”!......
Η “διαφήμιση” είναι αναρτημένη σε βαγόνια του μετρό και την “εντόπισε” ο συνάδελφος δημοσιογράφος Γιάννης Πιτταράς, ο οποίος και “σήκωσε” τη φωτογραφία στο facebook.
Σημειώνουμε οτι η συγκεκριμένη διαφήμιση προκάλεσε σάλο πέρυσι, ωστόσο ποτέ δεν φανταστήκαμε οτι η διαφήμιση θα υπάρχει ενα χρόνο μετά. Η διαφήμιση ειναι για το Βρετανικό συντηρητικό περιοδικό Spectator που ανήκει στα αδέλφια Barclay. Στους David και Frederick Barclay ανήκει επίσης η συντηρητική εφημερίδα Daily Telegraph.
David and Frederick Barclay
Ανήμερα της μαύρης επετείου του ολοκαυτώματος στα Καλάβρυτα, η “διαφήμιση” δείχνει ότι κάποια πράγματα σ΄ αυτό το πλανήτη δύσκολα αλλάζουν. Και σ΄ αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι νοοτροπίες λαών που τους αρέσουν οι “δεύτερες ιδιοκτησίες” . Απλά αλλάζουν τη μορφή του “ολοκαυτώματος”.
Το ενθαρρυντικό είναι ότι η ιστορία δείχνει πως στο τέλος πάντα χάνουν.
πηγη
Η “διαφήμιση” είναι αναρτημένη σε βαγόνια του μετρό και την “εντόπισε” ο συνάδελφος δημοσιογράφος Γιάννης Πιτταράς, ο οποίος και “σήκωσε” τη φωτογραφία στο facebook.
Σημειώνουμε οτι η συγκεκριμένη διαφήμιση προκάλεσε σάλο πέρυσι, ωστόσο ποτέ δεν φανταστήκαμε οτι η διαφήμιση θα υπάρχει ενα χρόνο μετά. Η διαφήμιση ειναι για το Βρετανικό συντηρητικό περιοδικό Spectator που ανήκει στα αδέλφια Barclay. Στους David και Frederick Barclay ανήκει επίσης η συντηρητική εφημερίδα Daily Telegraph.
David and Frederick Barclay
Ανήμερα της μαύρης επετείου του ολοκαυτώματος στα Καλάβρυτα, η “διαφήμιση” δείχνει ότι κάποια πράγματα σ΄ αυτό το πλανήτη δύσκολα αλλάζουν. Και σ΄ αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι νοοτροπίες λαών που τους αρέσουν οι “δεύτερες ιδιοκτησίες” . Απλά αλλάζουν τη μορφή του “ολοκαυτώματος”.
Το ενθαρρυντικό είναι ότι η ιστορία δείχνει πως στο τέλος πάντα χάνουν.