Στο πιο κρίσιμο σημείο τους βρίσκονται πλέον οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο Δημόσιο και τους παραχωρησιούχους, για τη διάσωση των «παγωμένων» οδικών αξόνων.
Οι αλλαγές εκπορεύονται από τρεις αιτίες. Κατά πρώτον, από δικαστικές αποφάσεις (λ.χ. το ΣτΕ έχει κάνει δεκτή προσφυγή ενάντια στη διέλευση αυτοκινητόδρομου από την προστατευόμενη περιοχή του Καϊάφα στη δυτική Πελοπόννησο, ενώ η υπόθεση βρίσκεται και στο...
Ευρωδικαστήριο). Κατά δεύτερον, από την ανάγκη βελτιώσεων στην αρχική χάραξη (λ.χ. στην Κλόκοβα της Δυτικής Ελλάδας έχει ουσιαστικά αποφασιστεί η κατασκευή σήραγγας, αντί διαπλάτυνσης του σημερινού δρόμου). Και τέλος, από την ανάγκη περιορισμού του τεχνικού αντικειμένου των έργων, προκειμένου να μειωθούν οι ανάγκες δανειοδότησής τους.
Σε μια ακόμα άτυπη αλλά ουσιαστική σύσκεψη χθες το απόγευμα στο υπουργείο Ανάπτυξης σύμφωνα με πληροφορίες του Patrisnews.com δεν αναφέρθηκε καν το τμήμα Πάτρα-Πύργος, για το οποίο υπήρχε αισιοδοξία ότι μπορεί τελικά να κατασκευαστεί. Οι παραχωρησιούχοι επιμένουν στην πρότασή τους ότι τα έργα στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να συνεχιστούν αλλά μέχρι την Πάτρα...
Πηγή: Patrisnews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσθέστε το σχόλιό σας!!! Πείτε μας ότι θέλετε!