Νέες τεχνολογίες θα χρησιμοποιεί το υβριδικό «θηρίο» των 1.600 ίππων...
Η Bugatti συνεχίζει να κυνηγά τις επιδόσεις και δεν σκοπεύει να κάτσει με σταυρωμένα χέρια μέχρι κάποια άλλη εταιρεία να την ξεπεράσει. Πρόσφατα δημοσιεύματα μιλούσαν για μια νέα Veyron Super που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2013 και θα αποδίδει ούτε λίγο-ούτε πολύ 1.600 ίππους!
Αυτό σημαίνει μια τελική γύρω στα 465 χλμ/ώρα και επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτ.
Ωστόσο, μια νέα είδηση έρχεται από τον αρχιμηχανικό του σχεδίου, Jens Schulenburg, ο οποίος έκανε λόγο για υβριδικό σύστημα.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο autoexpress.co.uk, είπε ότι «εργάζονται στο επόμενο super-sports car » και πρόσθεσε: «Η μεγάλη πρόκληση είναι η μείωση του βάρους-κοιτάμε κάποιες απίστευτες τεχνολογίες, όπως η κατασκευή τροχών εξολοκλήρου από ανθρακόνημα. Σκεφτόμαστε τα υβριδικά [συστήματα] επίσης».
Αν και πιστεύεται ότι η υπάρχουσα διάταξη με 4 υπερσυμπιεστές με αυξημένη χωρητικότητα στα 9.6 λίτρα, δεν αποκλείεται το νέο μοντέλο να είναι υβριδικό. Αντιθέτως, σε συνδυασμό με τη μείωση του βάρους και την επαναδιάταξη της μηχανής, θα κάνει το όχημα πιο αποδοτικό.
Τέλος, στον τομέα της εμφάνισης κανείς δεν ξέρει τι να περιμένει, αν και δεδομένου της φιλοσοφίας του ομίλου VW, δεν αποκλείεται να δούμε μια εξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου.
Πηγή
Η Bugatti συνεχίζει να κυνηγά τις επιδόσεις και δεν σκοπεύει να κάτσει με σταυρωμένα χέρια μέχρι κάποια άλλη εταιρεία να την ξεπεράσει. Πρόσφατα δημοσιεύματα μιλούσαν για μια νέα Veyron Super που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2013 και θα αποδίδει ούτε λίγο-ούτε πολύ 1.600 ίππους!
Αυτό σημαίνει μια τελική γύρω στα 465 χλμ/ώρα και επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτ.
Ωστόσο, μια νέα είδηση έρχεται από τον αρχιμηχανικό του σχεδίου, Jens Schulenburg, ο οποίος έκανε λόγο για υβριδικό σύστημα.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο autoexpress.co.uk, είπε ότι «εργάζονται στο επόμενο super-sports car » και πρόσθεσε: «Η μεγάλη πρόκληση είναι η μείωση του βάρους-κοιτάμε κάποιες απίστευτες τεχνολογίες, όπως η κατασκευή τροχών εξολοκλήρου από ανθρακόνημα. Σκεφτόμαστε τα υβριδικά [συστήματα] επίσης».
Αν και πιστεύεται ότι η υπάρχουσα διάταξη με 4 υπερσυμπιεστές με αυξημένη χωρητικότητα στα 9.6 λίτρα, δεν αποκλείεται το νέο μοντέλο να είναι υβριδικό. Αντιθέτως, σε συνδυασμό με τη μείωση του βάρους και την επαναδιάταξη της μηχανής, θα κάνει το όχημα πιο αποδοτικό.
Τέλος, στον τομέα της εμφάνισης κανείς δεν ξέρει τι να περιμένει, αν και δεδομένου της φιλοσοφίας του ομίλου VW, δεν αποκλείεται να δούμε μια εξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσθέστε το σχόλιό σας!!! Πείτε μας ότι θέλετε!