Μόλις ξεκίνησε η αμμοβολή της φρεγάτας «Θεμιστοκλής» το βράδυ της Τετάρτης στο ναύσταθμο Σαλαμίνας, τα ύφαλά της σκίστηκαν και άνοιξαν σαν χαρτί λόγω κακής συντήρησης και καθυστερημένου ελέγχου.
Στη συνέχεια άνοιξαν και οι δεξαμενές του πλοίου με αποτέλεσμα ...το πετρέλαιο που είχαν να χυθεί στο ναύσταθμο.
Ο «Θεμιστοκλής» είναι μία από τις πιο πολύτιμες και ιστορικές φρεγάτες του ελληνικού στόλου, με συνεχείς περιπολίες στο Αιγαίο, με ουσιαστικό ρόλο στην κρίση των Ιμίων και μπήκε για δεξαμενισμό και αμμοβολή για την ενίσχυση των υφάλων του στο ναύσταθμο Σαλαμίνας της περασμένη Τετάρτη.
Μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες η φρεγάτα ανέβηκε τελικά στη δεξαμενή του ναυστάθμου και η βάρδια υπηρεσίας «χτύπησε» τα ύφαλά της με αμμοβολή, όπως αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι στο ναύσταθμο. Οι εργασίες ξεκίνησαν από την πλευρά του σκάφους, που βρίσκονται και οι δεξαμενές του και σε λίγα λεπτά έγινε το απίστευτο συμβάν. Η λαμαρίνα σκίστηκε σαν χαρτί, αλλά υπήρξε διαρραγή και των δεξαμενών του πλοίου στη συνέχεια, με αποτέλεσμα όλα τα καύσιμα που είχε να πλημμυρίσουν ένα μεγάλο μέρος του ναυστάθμου. Να σημειωθεί ότι ο έλεγχος του πλοίου πρέπει να γίνεται κάθε 7 χρόνια αλλά ο «Θεμιστοκλής» είχε 15 χρόνια να ελεγχθεί και για αμμοβολή πρέπει να ανεβαίνουν οι φρεγάτες κάθε 4 χρόνια, αλλά ο «Θεμιστοκλής» είχε να ανέβει στις δεξαμενές από το 2006.
Είναι ευτύχημα ότι το ατύχημα με τα ύφαλα του πλοίου και τη δεξαμενή πετρελαίου δεν έγινε σε κάποια περιπολία της φρεγάτας γιατί τότε θα υπήρχε κίνδυνος άμεσης βύθισης του πλοίου και άμεσου κινδύνου για τα 80 περίπου μέλη του πληρώματός της.
Από την Πέμπτη το πρωί γίνονται αλλεπάλληλες έρευνες και συσκέψεις ανωτάτων αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού στο ναύσταθμο Σαλαμίνας για να επιμεριστούν ευθύνες και να φωτιστεί πλήρως το απίστευτο αυτό ατύχημα, αποτέλεσμα και αυτό της οικονομικής κρίσης.
πηγή
Στη συνέχεια άνοιξαν και οι δεξαμενές του πλοίου με αποτέλεσμα ...το πετρέλαιο που είχαν να χυθεί στο ναύσταθμο.
Ο «Θεμιστοκλής» είναι μία από τις πιο πολύτιμες και ιστορικές φρεγάτες του ελληνικού στόλου, με συνεχείς περιπολίες στο Αιγαίο, με ουσιαστικό ρόλο στην κρίση των Ιμίων και μπήκε για δεξαμενισμό και αμμοβολή για την ενίσχυση των υφάλων του στο ναύσταθμο Σαλαμίνας της περασμένη Τετάρτη.
Μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες η φρεγάτα ανέβηκε τελικά στη δεξαμενή του ναυστάθμου και η βάρδια υπηρεσίας «χτύπησε» τα ύφαλά της με αμμοβολή, όπως αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι στο ναύσταθμο. Οι εργασίες ξεκίνησαν από την πλευρά του σκάφους, που βρίσκονται και οι δεξαμενές του και σε λίγα λεπτά έγινε το απίστευτο συμβάν. Η λαμαρίνα σκίστηκε σαν χαρτί, αλλά υπήρξε διαρραγή και των δεξαμενών του πλοίου στη συνέχεια, με αποτέλεσμα όλα τα καύσιμα που είχε να πλημμυρίσουν ένα μεγάλο μέρος του ναυστάθμου. Να σημειωθεί ότι ο έλεγχος του πλοίου πρέπει να γίνεται κάθε 7 χρόνια αλλά ο «Θεμιστοκλής» είχε 15 χρόνια να ελεγχθεί και για αμμοβολή πρέπει να ανεβαίνουν οι φρεγάτες κάθε 4 χρόνια, αλλά ο «Θεμιστοκλής» είχε να ανέβει στις δεξαμενές από το 2006.
Είναι ευτύχημα ότι το ατύχημα με τα ύφαλα του πλοίου και τη δεξαμενή πετρελαίου δεν έγινε σε κάποια περιπολία της φρεγάτας γιατί τότε θα υπήρχε κίνδυνος άμεσης βύθισης του πλοίου και άμεσου κινδύνου για τα 80 περίπου μέλη του πληρώματός της.
Από την Πέμπτη το πρωί γίνονται αλλεπάλληλες έρευνες και συσκέψεις ανωτάτων αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού στο ναύσταθμο Σαλαμίνας για να επιμεριστούν ευθύνες και να φωτιστεί πλήρως το απίστευτο αυτό ατύχημα, αποτέλεσμα και αυτό της οικονομικής κρίσης.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσθέστε το σχόλιό σας!!! Πείτε μας ότι θέλετε!