Θετικές εξελίξεις σε διάφορα μέτωπα που συνδέονται με την ανάπτυξη της περιοχής και τον τουρισμό. Η ένταξη του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας στον επενδυτικό νόμο αναμφίβολα είναι ελπιδοφόρα, σε μια δύσκολη.... όμως εποχή, στην οποία η χρηματοδότηση αποτελεί το μεγάλο ζητούμενο. Την ίδια στιγμή, επανέρχονται τα υδροπλάνα, που στο παρελθόν είχαν δρομολόγια από και προς την Πάτρα.
Αλλάζουν τα δεδομένα για την ανάπτυξη των υδροπλάνων στην Ελλάδα, μετά και τη νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Ανάπτυξης, για τα υδατοδρόμια, που ανοίγει τον δρόμο για την επιστροφή των υδροπλάνων στη χώρα. Ηδη, η εταιρεία Air Sea Lines (καναδικών συμφερόντων) που είχε εκφράσει ενδιαφέρον το 2004 και το 2009 και εγκατέλειψε την προσπάθειά της, επανέρχεται στο προσκήνιο.
Ο Γιάννης Πατέλλης (αδελφός του Ελληνοκαναδού επιχειρηματία Μιχ. Πατέλλη, υπό τη διεύθυνση του οποίου λειτουργεί η εταιρεία) εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις τελευταίες εξελίξεις, αν και, όπως είπε, μένει να γίνουν και πράξη όλα όσα αναφέρει ο νέος νόμος και να μην σκαλώσουν στα γρανάζια της δημόσιας διοίκησης.
Σε ερώτηση για το μέγεθος της επένδυσης, η αρχική προσπάθεια έκανε λόγο για επένδυση 70 εκατ. ευρώ και περιελάμβανε και ροή κονδυλίων σε υποδομές (υδατοδρόμια κ.λπ.).