Το νέο ηλεκτρικό όχημά της που ακούει στο όνομα i3 παρουσίασε η BMW σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Πεκίνο.
To μοντέλο παραγωγής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου BMW i3 είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2011, χωρίς μεγάλες διαφορές από την έκδοση που παρουσιάστηκε χθες.
Το νέο BMW i3 ενσωματώνει πλήθος “πράσινων” τεχνολογικών, αλλά και σχεδιαστικών καινοτομιών, αλλά και κάτι αναπάντεχο: κάνναβη στις πόρτες.
Ειδικότερα, μέρη του πάνελ των οργάνων και η ηχομόνωση στις πόρτες προέρχεται από ίνες του φυτού κενάφ ή επιστημονικά από Hibiscus cannabinus.
Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τα οποία έχουν παραχθεί σε μονάδα των ΗΠΑ που τροφοδοτείται από υδροηλεκτρική ενέργεια.
Επίσης, το εργοστάσιο παραγωγής του i3 στη Λειψία της Γερμανίας χρησιμοποιεί αιολική ενέργεια.
Παράλληλα, το 25% των πλαστικών μερών είναι από ανακυκλωμένα υλικά, το “πριονίδι” στο κόκπιτ προέρχεται από “ηθικά” υλοτομημένο ευκάλυπτο, ενώ η βαφή των δερμάτινων μερών έγινε με εκχύλισμα φύλλων ελαιόδεντρων.
Όσον αφορά στον εξωτερικό σχεδιασμό το i3 έχει μια “δυναμική” μάσκα μπροστά, φώτα ημέρας τύπου LED σε σχήμα U και μια μαύρη ρίγα στο αμάξωμα, ενώ επίσης διαθέτει σε μαύρη απόχρωση καπό, οροφή και πορτ μπαγκάζ.
Χαρακτηριστικό είναι επιπλέον ότι οι πίσω πόρτες είναι αντικριστά ανοιγόμενες, ο γνωστός τύπος «suicide».
Στο μηχανολογικό κομμάτι, μια μπαταρία 22 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής.
Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο μιας σχέσης (single-speed), που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα και επιτρέπει στο όχημα να ολοκληρώσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ αγγίζει την τελική ταχύτητα των 150 χλμ./ώρα.
Σημειωτέον ότι η μέση αυτονομία του i3, με μία φόρτιση, είναι 130-160 χλμ., ικανοποιητικός αριθμός, όταν μια τυπική καθημερινή διαδρομή δεν ξεπερνά τα 65 χλμ.
Σε προαιρετική βάση, υπάρχει κι ένας 2κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με τον οποίο, αν εξοπλιστεί το εν λόγω όχημα, διατηρείται η φόρτιση της μπαταρίας σε ένα σταθερό επίπεδο, κατά την κίνηση και παρέχεται έτσι μια αυτονομία συνολικά 300 χλμ.
Στην Ευρώπη οι τιμές θα κυμαίνονται στα 35.000 ευρώ.
Πηγή
To μοντέλο παραγωγής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου BMW i3 είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2011, χωρίς μεγάλες διαφορές από την έκδοση που παρουσιάστηκε χθες.
Το νέο BMW i3 ενσωματώνει πλήθος “πράσινων” τεχνολογικών, αλλά και σχεδιαστικών καινοτομιών, αλλά και κάτι αναπάντεχο: κάνναβη στις πόρτες.
Ειδικότερα, μέρη του πάνελ των οργάνων και η ηχομόνωση στις πόρτες προέρχεται από ίνες του φυτού κενάφ ή επιστημονικά από Hibiscus cannabinus.
Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τα οποία έχουν παραχθεί σε μονάδα των ΗΠΑ που τροφοδοτείται από υδροηλεκτρική ενέργεια.
Επίσης, το εργοστάσιο παραγωγής του i3 στη Λειψία της Γερμανίας χρησιμοποιεί αιολική ενέργεια.
Παράλληλα, το 25% των πλαστικών μερών είναι από ανακυκλωμένα υλικά, το “πριονίδι” στο κόκπιτ προέρχεται από “ηθικά” υλοτομημένο ευκάλυπτο, ενώ η βαφή των δερμάτινων μερών έγινε με εκχύλισμα φύλλων ελαιόδεντρων.
Όσον αφορά στον εξωτερικό σχεδιασμό το i3 έχει μια “δυναμική” μάσκα μπροστά, φώτα ημέρας τύπου LED σε σχήμα U και μια μαύρη ρίγα στο αμάξωμα, ενώ επίσης διαθέτει σε μαύρη απόχρωση καπό, οροφή και πορτ μπαγκάζ.
Χαρακτηριστικό είναι επιπλέον ότι οι πίσω πόρτες είναι αντικριστά ανοιγόμενες, ο γνωστός τύπος «suicide».
Στο μηχανολογικό κομμάτι, μια μπαταρία 22 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής.
Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο μιας σχέσης (single-speed), που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα και επιτρέπει στο όχημα να ολοκληρώσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ αγγίζει την τελική ταχύτητα των 150 χλμ./ώρα.
Σημειωτέον ότι η μέση αυτονομία του i3, με μία φόρτιση, είναι 130-160 χλμ., ικανοποιητικός αριθμός, όταν μια τυπική καθημερινή διαδρομή δεν ξεπερνά τα 65 χλμ.
Σε προαιρετική βάση, υπάρχει κι ένας 2κύλινδρος βενζινοκινητήρας, με τον οποίο, αν εξοπλιστεί το εν λόγω όχημα, διατηρείται η φόρτιση της μπαταρίας σε ένα σταθερό επίπεδο, κατά την κίνηση και παρέχεται έτσι μια αυτονομία συνολικά 300 χλμ.
Στην Ευρώπη οι τιμές θα κυμαίνονται στα 35.000 ευρώ.
Πηγή