Την δημοπράτηση του νέου οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος έως τις 30 Ιουνίου ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Το έργο είναι προϋπολογισμού 340 εκατ. ευρώ και έχει μήκος 75 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τον χρόνο παράδοσης του δρόμου στην κυκλοφορία, εκτιμάται ότι θα ....γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2016.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό-Τσακώνα, μήκους 37 χλμ και προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ.
Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος-Καλό Νερό, καθώς όπως ανέφερε «δεν μπορεί να 'μπει μπουλντόζα', λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014-2020, ενώ, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης «και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό».
Ακόμη, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι η αναβάθμιση των υποδομών της Δυτικής Ελλάδος θα συμβάλλει στην εξωστρέφεια της περιοχής.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό-Τσακώνα, μήκους 37 χλμ και προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ.
Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος-Καλό Νερό, καθώς όπως ανέφερε «δεν μπορεί να 'μπει μπουλντόζα', λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014-2020, ενώ, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης «και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό».
Ακόμη, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι η αναβάθμιση των υποδομών της Δυτικής Ελλάδος θα συμβάλλει στην εξωστρέφεια της περιοχής.
πηγη
«Η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στη δημιουργία των κρίσιμων υποδομών της περιοχής και αυτή τη στιγμή στη Δυτική Ελλάδα γίνονται μεγάλες σε ύψος, αλλά και σημασία επενδύσεις» επισήμανε. Ειδικότερα, ανέφερε ότι κατασκευάζονται σημαντικές υποδομές, και δημόσια έργα, όπως η Ιόνια οδός, από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο και η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο, μέχρι την Πάτρα.
«Η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στη δημιουργία των κρίσιμων υποδομών της περιοχής και αυτή τη στιγμή στη Δυτική Ελλάδα γίνονται μεγάλες σε ύψος, αλλά και σημασία επενδύσεις» επισήμανε. Ειδικότερα, ανέφερε ότι κατασκευάζονται σημαντικές υποδομές, και δημόσια έργα, όπως η Ιόνια οδός, από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο και η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο, μέχρι την Πάτρα.