Όταν η Subaru στις αρχές του μήνα ανακοίνωσε ότι ο Mark Higgins με ένα WRX STI κατάφερε και έσπασε το ρεκόρ του 2011 στο Isle of Man TT, ξέραμε ότι ήταν θέμα χρόνου να έρθει και το επίσημο βίντεο δείχνοντας τη συγκεκριμένη προσπάθεια...
Το WRX STI χρειάστηκε 19 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα, 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το προηγούμενο ρεκόρ, μιας και συμπλήρωσε έναν γύρο με μέση ωριαία ταχύτητα 116,47 μίλια/ώρα 187,44 χλμ/ώρα.
Οι μόνες αλλαγές που είχε το συγκεκριμένο WRX ήταν στα ελατήρια και στις αμορτισέρ, τα οποία είχαν ρυθμιστεί ώστε να ελαχιστοποιήσουν οποιαδήποτε πιθανή ζημιά που πιθανώς να πάθαινε το αυτοκίνητο από τις αναπηδήσεις και τα άλματα κατά τη διάρκεια του γύρου. Εξοπλιζόταν επίσης με όλες τις τις απαραίτητες βελτιώσεις ασφαλείας , όπως roll cage , αγωνιστική καλωδίωση και σύστημα πυρόσβεσης και φορούσε ελαστικά Dunlop Derezza.
Ο βρετανός οδηγός δήλωσε περιχαρής:
Ήταν ένας καταπληκτικός γύρος όταν όλα ήρθαν όπως έπρεπε και εγώ ήμουν σε θέση να κάνω έναν πολύ καθαρότερο γύρο, και ας είμαι ακόμα σε στάδιο εκμάθησης, στο που μπορώ να πάω flat out με αυτό το αυτοκίνητο. Δεν μπορώ να πω αρκετά για το νέο WRX STI και πόσο “κακοποιήθηκε”, όπως συμπεριφερθήκαμε σκληρά για τρεις πολύ γρήγορους γύρους, και σίγουρα [το Isle of Man TT] δεν είναι μια εύκολη πίστα. Το πλαίσιο του νέου αυτοκινήτου είναι μέρα με τη νύχτα [σε σχέση με το παλιό].
Πηγή
Το WRX STI χρειάστηκε 19 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα, 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το προηγούμενο ρεκόρ, μιας και συμπλήρωσε έναν γύρο με μέση ωριαία ταχύτητα 116,47 μίλια/ώρα 187,44 χλμ/ώρα.
Οι μόνες αλλαγές που είχε το συγκεκριμένο WRX ήταν στα ελατήρια και στις αμορτισέρ, τα οποία είχαν ρυθμιστεί ώστε να ελαχιστοποιήσουν οποιαδήποτε πιθανή ζημιά που πιθανώς να πάθαινε το αυτοκίνητο από τις αναπηδήσεις και τα άλματα κατά τη διάρκεια του γύρου. Εξοπλιζόταν επίσης με όλες τις τις απαραίτητες βελτιώσεις ασφαλείας , όπως roll cage , αγωνιστική καλωδίωση και σύστημα πυρόσβεσης και φορούσε ελαστικά Dunlop Derezza.
Ο βρετανός οδηγός δήλωσε περιχαρής:
Ήταν ένας καταπληκτικός γύρος όταν όλα ήρθαν όπως έπρεπε και εγώ ήμουν σε θέση να κάνω έναν πολύ καθαρότερο γύρο, και ας είμαι ακόμα σε στάδιο εκμάθησης, στο που μπορώ να πάω flat out με αυτό το αυτοκίνητο. Δεν μπορώ να πω αρκετά για το νέο WRX STI και πόσο “κακοποιήθηκε”, όπως συμπεριφερθήκαμε σκληρά για τρεις πολύ γρήγορους γύρους, και σίγουρα [το Isle of Man TT] δεν είναι μια εύκολη πίστα. Το πλαίσιο του νέου αυτοκινήτου είναι μέρα με τη νύχτα [σε σχέση με το παλιό].